کلیه کار در 40٪ به چه معنا است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه کار در 40٪ به چه معنا است

به عنوان یک بیمار بیماری کلیه، دکتر ممکن است به شما گفت که کلیه در حال کار در 40٪ و یا چیزی، شما ممکن است تعجب به چه معناست؟ در واقع، این بدان معناست که وجود دارد در سمت چپ 40٪ از کلیه می تواند کار کند به اندازه کافی، 60٪ دیگر از بین رفته است. در درمانگاه، بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحله، با 40٪ کار کلیه بدان معناست که شما در حال حاضر در مرحله 3 از این بیماری تقسیم شده است.

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه یک مرحله بسیار مهم، درمان خوب به علاوه رژیم غذایی خوب می تواند بیماری خود را به خوبی می رود، حتی معکوس می باشد. اما بدون کنترل خوب، ممکن است اگر آن را درمان نشود توسعه مرحله 4 یا 5. علاوه بر این، بسیاری از نشانه های این بیماری در طول این زمان به نظر می رسد، تا مردم ممکن است بیشتر از آنها رنج می برند.

به عنوان یک گزینه درمانی ممکن است، طب میکرو چینی Osmotherapy است بیشتر و بیشتر مردم را دوست داشت، به دلیل عوارض جانبی کم آن و اثر درمانی قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی. این نه تنها می تواند نفرون باقی مانده کلیه حفاظت از اما همچنین می تواند عملکرد کلیه های تعمیر آنهایی که آسیب دیده را بهبود بخشد. با کمک این درمان، افرادی که در مراحل اولیه این بیماری هستند می توانند فرصت آن را معکوس کنید. علاوه بر این، می تواند به بهبود کیفیت زندگی بیمارانی که تحت درمان با دیالیز کمک به کاهش عوارض جانبی دیالیز، در نتیجه.

با توجه به تحقیقات، طب میکرو چینی Osmotherapy مناسب برای تمام بیمار به بیماری کلیوی است، به استثنای بیمار با هیچ خروجی ادرار (برای کسانی که به بخش هایی از بیمار، ما راه های دیگری برای افزایش خروجی ادرار قبل از استفاده از این روش درمانی استفاده کنید). در یک کلام، قبل از آن بیمار می تواند این درمان کنید، اثر درمانی بهتر را می توان به دست آورد. به عنوان یک بیمار با 40٪ عملکرد کلیه، شما باید درمان نظام مند در زمان می برد.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری خود نیاز دارند، لطفا با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، 40٪ عملکرد کلیه، کلیه کار در 40٪ ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: